1 » Reklamacje2

Kategorie

Promocje

Sterownik SmartAXIS Pro, 40 we/wy, 24 V DC PNP, FT1A-H40RSA

Sterownik SmartAXIS Pro, 40 we/wy, 24 V DC PNP, FT1A-H40RSA 1 011,06 zł854,85 zł brutto695,00 zł netto

Switch przemysłowy ETU-0800

Switch przemysłowy ETU-0800330,87 zł240,00 zł brutto195,12 zł netto

Gniazdo do szafy sterowniczej SDS 70 CZ LED

Gniazdo do szafy sterowniczej SDS 70 CZ LED16,73 zł13,40 zł brutto10,89 zł netto

Nasze hity

Kontakt

  • CompArt Automation Zajdel Sp. J.
    NIP: 521-00-02-060
  • E-mail:sklep@comparta24.pl
  • Telefon22 610-85-49
  • Fax22 610-63-92
  • Godziny działania sklepuinfolinia: pn-pt 9:00-16:30

Reklamacje

Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  1. pisemnie na adres: ul. Marmurowa 7, 05-077 Warszawa-Wesoła;
  2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@comparta24.pl
 

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta niezbędne będzie dostarczenie produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o jego dostarczenie na koszt Sprzedawcy na adres

CompArt Automation Zajdel Sp. J.
ul. Marmurowa 7

05-077 Warszawa-Wesoła

Korespondencję związaną z reklamacjami prosimy przesyłać na adres:


CompArt Automation Zajdel Sp. J.
ul. Marmurowa 7

05-077 Warszawa-Wesoła


lub za pośrednictwem e-mail na adres:

sklep@comparta24.pl

 
Przejdź do strony głównej